När jag har beställt i webbshoppen, när kan jag förvänta mig att min beställning kommer hem till mig?
Du kan se varans leveranstid under den enskilda artikeln samt i utcheckningsfönstret där du kan se pris och leveranstid hos varje rederi. Normalt har vi daglig leverans på lagervaror, men förväntar oss 2-5 arbetsdagar på lagervaror beroende på rederiets leveranspris. Du kan välja om ditt paket ska skickas till din adress eller till närmaste paketbutik.
Om det, tvärtemot förväntningarna, finns en längre leveranstid än vad som anges under den enskilda artikeln, kommer vi att kontakta dig så snart som möjligt.
Vi skickar vanligtvis din beställning tillsammans, så om det finns några beställningsartiklar eller restordrar däremellan, vänta på din beställning tills allt kan skickas tillsammans.
Kan jag returnera eller byta en artikel?
Ja, du kan returnera eller byta ut en vara inom 14 dagar efter mottagandet av paketet. Läs mer om detta under våra villkor.
Under fliken 'INFORMATION' högst upp i butiksfönstret hittar du menyalternativet 'Ångra och returnera', här kan du se hur du gör och får information om returnerade varor.
Är frakten för min beställning dyr?
Nej, vi har bra avtal med flera rederier så att du får lägsta möjliga pris.
Om du köper varor för mer än 999,00 DKK får du gratis frakt över hela Danmark till en paketaffär.
Kan du skicka mina varor per brev så att frakten blir billigare?
Nej, vi har valt bort detta alternativ, eftersom dina varor således inte är försäkrade mot förlust. Dina varor är alltid försäkrade när de skickas till ett rederi. Priset för att skicka ett paket är också så lågt att det inte lönar sig att använda brevpost.
Hur betalar jag i webbshoppen och skickar in kontanter vid leverans?
Du kan göra en säker betalning med kreditkort med SSL (Secure Socket Layer) -protokoll och 3D Secure direkt i webbshoppen. Tyvärr skickar vi inte per. kontant vid leverans på grund av dålig erfarenhet och ökad administration.
Om du inte har handlat i en 3D Secure-webbshop tidigare kommer du för första gången att bli ombedd att koppla ett mobilnummer till ditt kreditkort - Du kommer automatiskt att vidarebefordras till NETS, där du behöver ditt NemID som en digital signatur på din registrering.
Du kan också betala för din beställning med MobilePay.
Kan jag få kredit och betala för mina varor senare?
Vi, i samarbete med Viabill Finansiering, öppnade för finansiering av ditt köp så att du kan betala en liten bit varje månad.
ViaBill låter dig köpa dina varor i delbetalningar.
Du kan köpa upp till 20 000 DKK.
ViaBill är gratis upp till 2 000 DKK. Belopp från 2 001 DKK får ränta och avgifter.
Du kan betala under 1-24 månader.
ViaBill gör omedelbart en kreditbedömning av dig så att du snabbt kan se om du har godkänts eller avvisats.
I butiken kommer du att kunna hitta priset per månad. Det angivna priset är det lägsta priset per. månad, beräknad med en del på 24 månader.
Att bestämma ränta och avbetalningar beror på den period du vill betala tillbaka.
Om du avvisas i kreditbetyget får ViaBill inte ange orsaken till avslaget utan hänvisar till deras partner SparXpress, som gör kreditbetyget.
Varken vi eller Viabill får inblick i orsaken till avslaget. SparXpress kan kontaktas på 96161300.
Offentliga institutioner kan få fakturan skickad via Nemhandel-systemet. Företag kan ansöka om B2B-inloggning och sedan eventuellt ansöka om ett kreditavtal genom att kontakta vår bokföringsavdelning på admin@tacticoolshop.com
Läs mer om detta under våra villkor.
Hur kan jag få ett rabattavtal?
Tjänar du i försvarsmakten, flygvapnet, marinen, armén, hemmavakten, räddningstjänsten, brand & räddning, hälsovården, danska kriminalvården, polisen eller har du en bevakad ID-kort, du kan få rabatt på de flesta artiklar i butiken. Du måste skapa en användarprofil och sedan kontakta vår kundtjänst via e-post på admin@tacticoolshop.com med information som du har skapat och kommer att kontakta dig så snart som möjligt eftersom vi behöver se ett giltigt bild-id. Vi skapar sedan din rabatt, som kan ses direkt när du loggar in på din profil.
Läs mer om detta under våra villkor.
Om jag beställer föremål för insamling - när kan jag hämta dem?
När vi har packat din beställning ändras din beställningsstatus till "Ready to pick up" och du får ett e-postmeddelande med samma meddelande. Din beställning kan sedan hämtas inom våra vanliga öppettider.
Det kräver en inloggning i butiken för att kunna se beställningsstatus online. Detta kan enkelt göras under fliken "DITT KONTO" i det övre högra hörnet av butiken.
Måste jag betala för varorna i förväg?
Du kan bara välja betalning online med kort, MobilePay och ViaBill.
Kan jag bara dyka upp personligen och köpa saker?
Tyvärr är det inte möjligt.
Om jag inte bor i Danmark, vad då?
Du kan få din beställning levererad, nästan var du än vill. Du kan se aktuella leveransländer när du anger din leveransinformation.
Observera att leveranser utanför Danmark har ökat leveranspris och leveranstid.
Alla beställningar till destinationer utanför Danmark måste betalas i förskott oavsett.
Är ditt land inte på listan? .. Kontakta sedan vår kundtjänst via e-post: admin@tacticoolshop.com
Jag är utstationerad som soldat. Kan jag få min beställning skickad till min fältpost?
Om du är utstationerad i internationell tjänst utanför EU måste vi använda din fältadress.
Ge oss råd när du har skapat din profil så att vi kan lägga till rabatt på din personal för tjänstepersonal.
Kan jag komma i direktkontakt med kundtjänst?
Nej, på grund av den nuvarande situationen i Covid-19 kan vi bara ta emot e-post på admin@tacticoolshop.com.
Vi kommer att svara på din förfrågan så snart som möjligt.